før og etter

Hei igjen, som jeg sa i forrige innlegg så var jeg hos frisøren tidligere i dag og gjorde en liten forandring, så det tenkte jeg å vise dere nå – før og etter bilde av håret mitt. Vi glemte selvfølgelig å ta bilde av håret mitt FØR jeg klippet det .. menmen, her har dere hvertfall før og etter bilde på fargingen 🙂 jeg er virkelig suuuper fornøyd .. kunne ikke blitt bedre♥ siden søsteren min er frisør så valgte jeg så klart og gå til henne, hun er kjempe dyktig og flink!!! 

Vel, her har dere resultatet .. si gjerne hva dere synst 😀

 ♥ Hva synst dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg