7 dager til julaften

Gooood søndag skjønninger!!! <3 Nå er det akkurat en uke til selveste julaften JIPPI, jeg blir så glad av å tenke på det .. det blir så bra og jeg gleder meg så mye til å reise hjem til familien, satser på å kunne reise hjem fredagen før julaften slik at jeg får noen dager hjemme.

For øyeblikket så ligger jeg fortsatt i sengen og har ikke orket å stå opp enda .. har ikke vært i form denne uken og i helgen, føler meg kvalm hele tiden, vondt i ryggen og føler jeg ikke kan gå en eneste plass fordi jeg er kvalm og det ødelegger så mye for meg .. j*vla dritt!!! Blir det ikke bedre snart så får jeg ta meg en tur til legen så di får undersøke meg litt, har på følelsen at det er noe ekstremt gale med magen min eller noe .. har vært sånn i evigheter nå bare av og på med smerter. Føler også at det blir verre når jeg drikker alkohol så kan være det er magesår men det er altså ikke godt å vite hehe.

Nok om det, senere i dag så skal jeg og Iben på besøk til familien hans, så må jeg prøve å få møtt mamma og di siden de skal en tur til Førde i dag 🙂 Nå må jeg komme meg på badet og stelle meg litt, vi blogges senere idag <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg