dette ville jeg aldri gjort

God torsdag til dere♥ I dette innlegget så tenkte jeg og fortelle dere litt om noen ting jeg aldri kommer til å gjøre i livet mitt og hvorfor! Jeg håper dere liker innlegget 🙂

Hoppe i fallskjerm

Dette er seriøst noe jeg ALDRIIIIII kommer til å gjøre, nettopp fordi jeg har så sinnsykt høydeskrekk .. men samtidig hadde det vært så utrolig kult å komme ut av komfortsonen sin og gjøre noe man virkelig aldri hadde trodd man kom til å gjøre, men DETTE vet jeg aldri skjer uansett hva haha!!!! Det ser jo virkelig sykt kult ut da.

Klipt meg veldig kort

Hehe jepp, er det noe jeg er livredd for så er det dette .. jeg elsker og ha langt hår og kunne aldri klipt meg sykt kort .. skulder kort kan diskuteres, men til ørene og opp skjer aldri :-))) jeg er alt for glad i håret mitt, mest fordi jeg er vandt med og ha det slikt. Det hadde uten tvil vært gøy med litt forandringer men så vet jeg at jeg hadde angret sekundet etter.

Processed with VSCO with b1 preset

Fjell klatring

Samme grunn som over her, høydeskrekk!!!! Uansett hvor lite fjellet hadde vært så kunne jeg aldri klatret oppover, jeg får så sinnsykt sug i magen og føler jeg aldri kommer meg ned igjen, sykt kjipt at jeg er så redd for høyden for det er jo virkelig mange gøye ting man kunne gjort :-(( 

Tatt fly/reise alene

Jeg liker generelt ikke å reise alene, spesielt ikke å ta fly helt alene .. liker alltid og ha noen med meg, samme med reising. Kunne aldri reist alene til ett langt sted for eksempel, det finnes jo folk som elsker og reise alene og det forstår jeg, det er jo avslappende å kunne gjøre AKKURATT det man vil uten å ha noen med seg, men der er ikke jeg altså .. jeg elsker å ha folk rundt meg♥ spesielt en reise venn, sammen med en bestevenninne eller kjæresten.

Stå på skøyter igjen

Herregud, før så elsket jeg og stå på skøyter i og med at tanten min tok oss alltid med på skøyte i Bergen .. men for ca 4 år siden så skjedde det noe fryktelig vondt som jeg fortsatt husker smerten på. Jeg skulle som vanlig tøffe meg litt foran mine kjære venner, og gjør noe jeg ikke kan ..  så derfor mistet jeg så klart balansen og tok venstre hånd ned mot isen slik at jeg ikke skulle slå hodet mitt .. og det klarte jeg, men hele håndleddet mitt ble bøyd fremover og jeg fikk den STORE kulen .. trodde seriøst jeg skulle dø, neida .. men jeg tuller ikke når jeg sier at det såg helt j*vlig ut, så da var det rett på legevakten ( med fjeset full i mascara )  i og med at dette var sent på kvelden, og da hadde jeg heldigvis ikke knekt håndleddet men forstuet det, ouch.

Gått alene hjem fra byen

Off, jeg er livredd for mørket .. spesielt når det kommer til å måtte gå alene for eksempel hjem fra byen midt på natta. Dette har jeg heldigvis aldri gjort og kommer heller aldri til å gjøre dette, da passer jeg heller på at jeg blir hentet for det finnes jo så mange skumle folk der ute .. jeg passer alltid på at jeg har folk rundt meg når jeg skal hjem, sånn at jeg ikke går alene, tror jeg har sett for mye på skrekkfilmer også hehe .. det å bli forfulgt er jo vanvittig skummelt da. Jeg liker egentlig aldri å gå alene uansett om det er lyst eller mørkt, tror jeg er en veldig ” redd ” person, må skjerpe meg litt på det, blir jo heeelt paranoid.

Latt noen være utenfor eller stå alene

Jeg selv har opplevd dette og jeg unner absolutt ingen i å stå alene eller føle seg utenfor, derfor ville jeg aldri latt dette hendt noen. Altså hvis det er noen man absolutt ikke kjenner midt i sentrum som bare står der så er det jo en annen ting, men om det er noen du kjenner eller ukjente og for den saks skuld som du ser ikke har det bra så er det greit å ta vare på den personen eller passe på at h*n har det bra 🙂 Det er hvertfall sinnsykt viktig synst jeg da. 

♥Viktig og ta vare på hverandre♥

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg