bilder av meg fra 2012 – 2017

 I dette innlegget så tenkte jeg og vise dere noen bilder av meg fra året 2012 og frem til idag .. altså det året jeg startet med blogging som nå er hele 5 år siden . , etter og ha sett litt på andre blogger så synst jeg dette virket morsomt så hvorfor ikke kjøre på med det samme hehe 🙂 

2012

Dette var året jeg startet med blogging og visste ikke helt hvordan ting funket på den siden, men her smiler jeg hvertfall glad og fornøyd med regulering i kjeften i bursdagselskap til en venninne. 

Her fortsetter bildedryss fra året 2012

herreguuuud hva driver jeg med

 

2013

Øverste bildet var jeg super happy for ny vinterjakke, og bildet under var jeg klar for og reise på juleball .. årets høydepunkt♥

2014

På tur til Bergen♥

2015

 

2016

Ååååå savner det røde håret mitt 🙁 

2017

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with m3 preset

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg