DETTE INSPIRERER MEG

Heihei, og god mandag til dere. Nå er det allerde en ny uke og snart en ny måned, som vil si at det kun er to måneder til JUUUUL, herlighet så fort tiden går .. jeg rekker så vidt å henge med hehe. I dette innlegget så tenkte jeg og fortelle dere litt om hva som inspirerer meg både i hverdagen og generelt, jeg håper dere liker innlegget 🙂

♥  Trening 

Er det noe som virkelig inspirerer meg hver eneste dag så er det trening, det å se en forskjell på noe man selv jobber hardt for er utrolig gøy .. jeg trente myyye oftere før og da kunne jeg faktisk se forskjell på spesielt rumpen min som jeg trente ofte, det er overhode ingenting som er gøyere å se enn at kroppen blir forandret på en positiv måte. Jeg er så klar for og begynne treningen for fullt igjen, men nå oppholder jo jeg meg for det meste i Førde sammen med Iben så her har jeg ikke meldt meg inn i noe treningssenter, det må jeg få til. Om ikke det så trener jeg heller på senteret når jeg kommer hjem. Jeg kommer hvertfall til å ha mye hjemme trening, det funker like bra. Jeg tenker og kanskje jogge litt i dag for og begynne litt forsiktig så ta det derfra. 

♥  Blogger

Opp igjennom årene så er det veldig mange blogger jeg har lest, og mange av di ser jeg virkelig opp til. Spesielt Kristin Gjelsvik som har bloggen kristingjelsvik.no.  Jeg leser bloggen hennes hver dag og jeg får liksom en enda bedre følelse hver gang, en følelse av glad het og inspirasjon .. hun inspirerer meg hvertfall sinnsykt mye. Jeg digger henne!!!

♥ Pinterest

Dette er en side med veldig mye inspirasjoner, jeg er innom her så og si hver dag kun for og få inspirasjon til blogg og stil osv .. jeg elsker denne siden ♥  her er en kollasj av noen høst bilder jeg har funnet derfra.

♥ Musikk

Musikk er seriøst LIVET!!!!! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten musikk azzz .. jeg hører på det hver dag til alt mulig, når jeg steller meg, når jeg våkner, i dusjen, når jeg lager mat, i bilen, på bussen and everything. Men når det kommer til riktig musikk som gir meg ett skikkelig kick så blir jeg super gira, og når det inspirerer meg ekstra mye så pleier jeg ofte å høre på teksten. Her er noen skikkelig gamle låter som jeg synst er dødsfine : 

Fix you – Coldplay

Collide – Howie Day

You and me – Lifehouse

For the first time – The script

Every breath you take – The police

You found me – The fray

Never say never – The fray

How to save a life – The fray

♥ Naturen

Naturen fordi tankene mine får alltid større plass å boltre seg på der ute. 

♥ Følelser

Dette er noe av det som inspirerer meg mest, tror jeg. Spesielt de vonde følelsene fordi da får man en ekstra god følelse på hvordan man skal håndtere det og være sterkere. Litt rar setning det der, men jeg håper dere forstår hva jeg mener. Følelser er lettere å håndtere når man har kontroll over tankene sine! De gode følelsene inspirerer meg til å gjøre noe, gjøre noe som gjør andre glad og spesielt meg selv glad – for ingenting er bedre enn å gjøre andre mennesker glad♥

♥ Se andre gjøre noe godt

Dette er både en inspirerende og godt. Å se andre gjøre noe godt for andre er veldig inspirerende for meg, for da vil jeg nemlig gjøre det samme mot andre haha .. Bare å se noen hjelpe en gammel dame, noen som er lei seg, eller når noen tilbyr seg å betale for de foran i køen på butikken hvis kortet ikke ble godkjent for eksempel gjør det utrolig godt og se. 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg