11 personlige spørsmål

Pleier du å øve deg på hva du skal si før du ringer noen? I så fall, hvorfor det? 

Haha, ja dette gjør jeg faktisk i noen tilfeller .. spesielt når det er noen viktige telefoner ang jobb, lege osv, liv redd for at jeg skal si noe feil eller dumme meg helt totalt ut for det er så sinnsykt typisk meg, noen andre som gjør dette?

Hvordan ser din perfekte dag ut?

Hmm, vanskelig .. det er ikke så mye som skal til for at det blir en perfekt dag, bare det og være glad gjør en dag perfekt for meg. Og våkne med riktig humør gjelder også veldig mye, hehe. Får jeg gjort produktive ting så blir jeg rimelig fornøyd.

Når sang du for noen sist?

Jeg synger så og si heeeele tiden, men den jeg sang for til sist tror jeg må være forran Iben .. stakkars. 

Du er 30 år og har 60 år igjen å leve. Ville du helst beholdt en ung kropp, eller et ungt sinn i dine resterende år?

Ojj så vanskelig spørsmål, men her tror jeg at jeg måtte valgt ung kropp kanskje? hmmmm 

Nevn tre ting du og din samboer har til felles. 

Vel, det tror jeg må være at vi begge er veldig like når det kommer til tankegang. Vi har begge en sinnsykt teit humor som fører til myyye latter herreguuuud … vi er også veldig glad i å trene .. så det er jeg veldig fornøyd med 😀 jeg synst vi passer perfekt sammen jeg hehe!!!

Hva er du mest takknemlig for?

Jeg er takknemlig for mye, men mest fordi at jeg har en så utrolig fantastisk familie og verdens beste kjæreste og ikke minst venner .. jeg er utrolig takknemlig for alle di fine menneskene jeg har rundt meg .. aaahh jeg kunne virkelig skrevet uendelig mye om hvor mye jeg setter pris på hver og en, livet hadde absolutt ikke vært det samme uten dere, jeg elsker dere♥ 

Hvis du kunne endret en ting med måten du ble oppdratt på, hva skulle det vært?

Absolutt ingenting.

Hvis du hadde en krystallkule som kunne fortelle deg en sannhet om deg, ditt liv, din fremtid eller hva som helst ? hva skulle du ha likt å vite? 

Hvordan fremtiden min kommer til og se ut, shit det hadde vært spennende da? 😮 men tror det kunne vært litt skummelt også, ææhh

Har du en drøm du ikke har turt å følge? I så fall, hvorfor ikke? 

Njaa, jeg har jo fortsatt veldig god tid på meg og har vel ikke planlagt og følge denne drømmen med det første .. men noe jeg har ufattelig lyst til er å satse på foto og reise rundt i verden og fotografere og slikt .. jeg brenner virkelig for fotografering og det har jeg gjort i mange år.

Hvis du visste at livet ditt ville være over innen et år, hva ville du ha forandret ved måten du lever på? 

Nei off .. da ville jeg nok sluttet og bekymret meg så mye og heller tatt ting som det kommer, slutte å stresse så mye for det kjenner man viiiirkelig på kroppen … Jeg ville utfordret meg selv i di tingene jeg aldri har turt å gjøre i livet. Men gud dette vil jeg ikke tenke på engang 🙁 JEG SKAL LEVE EVIG HAHA!

Si fem positive kvaliteter ved deg selv.

– Ærlig

– Omsorgsfull

– Ryddig

– Trofast

– veldig snill♥ ♥ ♥ ♥ ♥  hihi

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg