UKEN SOM GIKK …

UKENS LÅT

– Ukens låt tror jeg må være rise up med Andra Day, det tror jeg er min favoritt.

UKENS CRAVING 

– Åååååh det VET jeg er spekekjøtt, gud som jeg lengter etter det .. og heldigvis fikk jeg smakt på det i dag, det er virkelig noe jeg elsker .. tror jeg skal ønske meg spekekjøtt av mamma og pappa til jul hehe, da er jeg mer enn fornøyd♥

UKENS OPPTUR

– At jeg har en del videoer jeg snart skal dele til dere, endelig har jeg klart og satt meg ned for og filme litt. Enda en opptur er at typen min har fått seg leilighet og jeg er så glad på han sine vegner, ingenting er jo bedre enn det. Det tror jeg må være den største oppturen :-)))))

UKENS HØYDEPUNKT

– Da jeg fikk vite at mormor og tanta mi og søskenbarna mine kommer på besøk denne uken, wiiih så gøy! Di har jeg ikke sett siden vi var i Kreta i sommer som nå er 2-3 måneder siden. 

UKENS NEDTUR

– Ukens nedtur tror jeg må være at jeg har hatt så utrolig vondt i ryggen i flere uker uten å vite hva det er for noe, helt til jeg kommer til legen og blir fortalt at det muligens kan være nyrebekkenbetennelse 🙁 så nå har jeg heldigvis fått antibiotika og jeg er allerede en god del bedre.

UKENS ANTREKK

Processed with VSCO with f2 preset

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg