fridayyyyy

God helg til dere ♥ nå har det ikke blitt blogges på 4 dager, beklager for det altså … av og til så blir det bare sånn, men jeg skal skjerpe meg. Jeg ser dere er innom hver dag uansett om det ikke er noen nye innlegg og det setter jeg uendelig stor pris på, så tuuusentakk for det 🙂 

Nå er det jo allerede blitt fredag igjen, og denne helgen skjer det ikke stort .. i dag blir det nok bare å slappe av, men i morgen blir det bursdags feiring for tante ungen min som har blitt hele 2 år, som tiden flyr da .. jeg gleder meg hvertfall til det. På kvelden er jeg litt usikker på om det blir en tur ut eller hva det blir, eneste som suger veldig mye er at jeg ikke kommer meg inn på 20 års steder slik som alle andre jeg reiser ut med gjør, så kjipt at jeg er minstemann i gjengen og blir ikke 20 før om 4 måneder, hjelpes meg .. JAJA, får se hva det blir til. Jeg ønsker dere en riktig god helg. 

Processed with VSCO with b1 preset

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg