BILDER

Heihei, nå er klokken begynt å nærme seg 16.00, klokken går faktisk en time raskere her nede enn den gjør hjemme. Nå er jeg akkuratt komt tilbake på hotell rommet etter mye bading, kjente at jeg trengte en liten pause fra solen i dag, har klart og blitt solbrent på beina mine, ikke kult .. men jeg er heldigvis bedre nå, så får solt meg igjen i morgen 🙂 Men nå må jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar, vi skal en tur til platanias som det heter litt lengre borti her hehe, vi blogges mer senere! Her er noen bilder fra dagene som har gått.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg