en koselig kveld

Heihei, håper dere har hatt en fin dag! 🙂 Jeg glemte å oppdatere dere i går, så derfor gjør jeg det nå. I går så hadde jeg og Iben en kjempe koselig kveld hvor vi laget til med reker og bare koste oss masse, vi skulle egentlig spise ute men det var så overskyet at vi droppet det. Jeg elsker hvertfall slike kvelder hvor man kan gjøre ting som dette, jeg hadde hvertfall en kjempefin kveld.

Nå skal vi straks kjøre hjem til meg en tur, så får vi se hva vi finner på videre utover kvelden, tenker og pakke litt videre også. Jeg ønsker dere en kjempe fin dag videre, så blogges vi snart.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg