sommer og soooool

Hellååå♥ I dag er det skikkelig sommer vær ute, ingenting er bedre enn å våkne til at solen stråler inn gjennom vinduet på soverommet, jeg synst hvertfall det er kjempe deilig. Så i dag har jeg slått til med og ta noen antrekks bilder til dere siden været er så utrolig fint, varmt er det også .. skal se om jeg får tatt noen flere bilder senere i dag, heldigvis er det lyst ute til langt ut på kvelden .. når man er blogger så er det noe man savner hver eneste dag, haha. Blir så kjedelig når man ikke får tatt noen bilder.

Jeg tenkte vel egentlig bare og titte innom med en liten oppdatering til dere før jeg publiserer det neste innlegget. For meg er det viktig med minst 2 innlegg hver dag, så jeg skal prøve og få det til nå fremover .. kanskje enda mer nå som det er sommer wiiiih♥♥♥ 

Vi blogges senere, ha en kjempe fin dag!

Processed with VSCO with m3 preset

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg