UPDATE

Heihei, nå er det jo snart sommerferie for di fleste, eller kanskje dere allerede har fått ferie? 😀 ingenting er jo bedre enn det, så klart. Veldig synd at været ikke er like bra som det har vært da, men jeg var innom og såg på yr og da viste det at det skal visst bli fint til neste uke, så håper det stemmer, hehe. Men hvertfall, jeg tenkte bare og komme innom med en liten oppdatering, sånn at jeg ikke får dårlig samvittighet. Og det er heller ikke så sykt mye spennende som skjer i livet mitt, men alt er nå bedre enn ingenting. 

For øyeblikket så er jeg i Naustdal en tur hos typen min, og her tenker jeg og bli til i morgen fordi jeg må få unnagjort litt flere søknader og sånn .. og da er det greit med litt hjelp, eller så blir jeg stående helt fast. Jeg tenker hvertfall at jeg skal få levert disse så fort som mulig, så blir det fortere jobb på meg også. Tviler på det blir noe nå rett før sommeren, men til høsten satser jeg virkelig på at jeg får noe, jeg er hvertfall positiv♥ 

Processed with VSCO with b5 preset

♥GOD SOMMERFERIE♥
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg