min mest viste video på youtube

Hellååå, og god kveld! Nå er jeg akkurat kommet meg hjem, og er kjempe trøtt og vondt i hodet mitt haha, så blir nok en tidelig kveld på meg ja. Men det er altså ikke feil det heller. Meeen til overskriften, jeg var blant annet innom youtube kanalen min som dere kan finne HER , og da såg jeg gjennom hvilke av videoene mine som er blitt mest vist, og til dere som ikke har sett den så kan dere se den under her! 🙂 den er forresten 1 år gammel, hehe.

Jeg blir også kjempe glad om dere vil abonnere på kanalen min♥ 

sett på 720p for bedre kvalitet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg