what a wonderful morning

God dag og god morgen mine kjære lesere♥ 

O M G for ett AMAZING vær det er ute, og det er tidlig på morgen kvisten. Jeg våknet ut av noe jeg har savnet kjempe mye nå, og det er at solen skinner inn vinduet mitt på soverommet, hva er vel ikke bedre enn å våkne til det? Jeg blir så sykt mye gladere og får en skikkelig DIGG følelse i magen, aaaahh jeg elsker det. Håper det kan bli sånn fremover, ikke minst om sommeren, det er jo uten tvil det beste .. så satser på å få det sånn hver morgen frem til sommeren og spesielt hele sommeren, hehe 🙂 Vel, nå er det faktisk bare å kaste seg ut av sengen å stå opp, man kan ikke ligge inne i sånt vær og slækkern. Det går hvertfall ikke for meg, jeg må alltid gjøre noe eller komme meg ut når det er så flott ute, viktig å nyte den ene dagen man faktisk har fint vær ute, eller hva? 

Jeg ønsker dere hvertfall en aldeles fin og solfylt dag, dere må kose dere og nyte dagen maaaasse. Også blogges vi snart igjen, skal prøve å få tatt noen bilder til dere senere. 

Ha en fin dag♥

10 kommentarer

Siste innlegg