vinterferie

Heihei, hvordan går det med dere? Er lenge siden jeg har skrevet til dere nå, bloggen har blitt satt litt på siden denne uken pga diverse ting som jeg velger og holde for meg selv. Men jeg har tenkt å kjøre i gang med en video til dere snart, men den kommer nok ikke ut før etter vinterferien, jeg har ikke laget den enda så den kommer desverre ikke med det første, men jeg skal så klart gjøre mitt aller beste med å bli fort ferdig. Vel, nå er det jo starten på vinterferien allerede, og gøy er det … planene mine for ferien er å reise nedover til Bergen igjen, skulle egentlig reise imorgen men utsetter det til onsdag istede. Jeg gleder meg hvertfall til å se hele familien igjen. Ønsker dere alle sammen en riktig god helg og vinterferie til dere som har det, nyt det !! Vi blogges fort igjen og kom gjerne med tips til hva dere vil ha mer av her på bloggen.

10 kommentarer

Siste innlegg