5 ting dere kanskje ikke visste om meg – del 1

…  Jeg klarer aldri å sitte i ro, må alltid ha noe å gjøre på hehe. Jeg er en veldig rastløs person og klarer ikke sitte i ro i flere timer med mindre jeg er syk å slapp , så prøver alltid å få vennene mine med på å finne på ting, spesielt når det er fint vær ute.

Processed with VSCO with f2 preset

– Jeg er en person som ikke helt klarer å ha troen på meg selv og føle jeg ikke får til ting, ett eksempel er på treningsenteret .. hvis det er mye folk og jeg har mange øvelser jeg skal gjøre så sliter jeg, for da føler jeg at jeg ikke får til noen ting og ikke flink nok. Føler rett å slett at folk ser på meg når jeg trener. Hmm .. veldig irriterende det der, det er noe jeg virkelig må jobbe mer med å drite i. 

– Jeg knytter meg fort til noen og blir veldig fort glad i folk rundt meg .. jeg klarer aldri å være frekk mot noen, med mindre det er krise sak HAHA.. men er jeg frekk eller sier noe frekt, så angrer jeg i flere dager etterpå. Jeg er generelt en veldig omsorgsfull person som liker å ta vare på folk å gjøre andre glad.

– En ting jeg kunne tenkt meg til er å være med på farmen eller 71 grader nord eller noe kjempe lignende ting, hahaha ler av meg selv .. men gud det hadde vært veldig spennende da? Jeg er den type person som har ett veldig konkurranse instinkt , jeg liker å konkurere mot andre og det hadde uten tvil vært en opplevelse, det samme med farmen .. hadde ikke vært feil å oppleve det å leve for 100 år tilbake, nei off .. tror jeg har sett for mye på tv, kanskje.

– Jeg er veeeeldig glad i mat, må alltid ha noe å spise og matlysten min for tiden er syk, jeg tuller ikke når jeg sier at jeg spiser mye haha .. eller hvertfall veldig ofte. Også hver gang jeg skal se på noe, enten tv eller på serier på dataen så må jeg alltid lage meg noe å spise, sånn er det hver gang. Flere enn meg som er sånn? 

– Jeg blir veldig fort fornærmet, hvis noen sier noe til meg som får meg til å reagere så kan jeg faktisk begynne å grine fordi jeg blir så sint å frustrert .. jeg kan reagere på hver minste ting. Men jeg prøver å bare ignorere det og heller tenke positivt, det er viktig 😀

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg