helg og bilder

Helååååå og god helg igjen .. vi er komt i desember måned, wiiiho så kjekt! 😀 3 uker igjen til julaften. 

Det er fredag, den nest beste dagen i uken, lørdag er så klart den beste. Men hvertfall, i helgen så har jeg absolutt ingen som helst planer .. jeg har hvertfall bestemt meg for å IKKE innta alkohol, det tåler virkelig ikke kroppen min denne helgen her også, viktig med litt pause iblant .. herregud jeg høres ut som DEN alkoholikeren? Er ikke langt ifra da, neida, joda .. jeg er syk, så derfor kjører jeg på med en edru helg denne helgen her. Skal blant sitte barnevakt imorgen, så da er det viktig å være opplagt. Jeg får hvertfall besøk ikveld av min kjære, så det ser jeg hvertfall frem til 😉 Ønsker dere fine leserne mine en riktig god helg, kommer forresten en video ut på bloggen idag, så stay tuned. 

 ♥ Vi blogges ♥


 ♥Hva skal du i helgen?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg