DEN ALLER FØRSTE GANGEN .. DEL 1

MIN FØRSTE FORELSKELSE ..

var definitivt på barneskolen HAHAHA .. jeg husker både jeg og vennindene mine likte en gutt skikkelig mye, og når hun ene fikk mest oppmerksomhet fra den  personen så ble ikke resten av oss så forbanna blid, spesielt ikke jeg :p Jeg fant forresten igjen den ene snoopy dagboken min hvor det sto alt for mye dumt å hele livet mitt i, jeg hadde blant annet skrevet navnet til denne personen i hele boken, altsååå skjønner dere eller???? gode tiderrrr azz. 

FØRSTE GANG JEG FIKK MENSEN .. 

var jeg 14 år gammel, jeg tror jeg var ganske sent ute i forhold til de andre venninnene mine .. jeg husker jeg var skikkelig flau over at jeg ikke hadde fått det enda når de andre allerede hadde fått det,  de fikk det allerede på barneskolen, menst jeg fikk det ikke før i 8 klasse på ungdomsskolen. Jeg husker jeg var skikkelig stolt men hadde virkelig tooootalt panikk !!! og når jeg først hadde fått det da brøt helvete løs .. da måtte man til med 5 doruller om ikke mer, hehe neida, men virkelig .. lekasje herfra til kina er jeg nå ganske sikker på. STYR var det hvertfall … menmen, dette er en helt normal greie for oss jenter :-))

FØRSTE GANG JEG VAR FULL ..

husker jeg ærlig talt ikke .. jeg har helt latterlig dårlig hukommelse, men mitt første møte med alkoholen var hvertfall på ungdomsskolen i 9 klasse, tror jeg? Og jeg klarer ikke å huske den første gangen jeg var full, shiit, kanskje jeg har drukket så mye at jeg ikke husker den første gangen :pp hehe neida, men jeg husker hvertfall at jeg ofte skjulte alkoholen godt inne på rommet mitt slik at mamma og pappa ikke skulle finne det .. og alle de gangene jeg ha måttet skjerpet meg når jeg skulle hjem sånn at mamma og pappa ikke kunne finne ut av dette her, gud fader meg for noen tider, godt det er over nå HAHA 😀

Processed with VSCO with f2 preset

MITT FØRSTE KYSS .. 

herreguuuud, dette er jo bare SÅ teit … men mitt første kyss var altså på en skole tur hvor vi sov i telt alle mann, også snek jeg og venninnene mine oss inn i gutta sitt telt selvfølgelig, og da slår det jo aldri feil at man leker denne så kalte leken ” nødt, sannhet eller prosent” ikke sant? Dette var jo så spennende på denne tiden,  og kanskje til og med er like spennende for noen idag. Men altså da, så var jo det mest utfordring i å ta ” nødt ” , så lille sjenerte meg kjørte på med denne .. og da fikk jeg så klart at jeg måtte kysse denne ene gutten, og fakerten meg så kleint dette var .. jeg husker det til og med den dag idag, off. 

MIN FØRSTE FERIEFLØRT ..

var i Tyrkia 2014 .. ikke noe seriøse greier da, så klart. Men jeg husker altså at vi var på en pub som heter picasso, og der nede så fant jeg en skikkelig skjønnas  som heter Adrian som nemlig jobbet på denne puben, hehehe .. jeg synst han var skikkelig søt, å falt vel egentlig helt for smilet hans. Og dagen etterpå dro hele familien ned dit for og spise å kose oss, så klarer selvfølgelig Marius ( broren min ) å hviske til denne gutten her i øret at ” søsteren min liker deg skikkelig godt”, og da finner han frem en serviett å lager tidenes rose til meg, og tror ikke dere daaaa at jeg følte meg som en prinsesse heheee … Men dette var altså bare en aldri så LITEN ferieflørt 😉 dagene etterpå såg jeg at han gjorde akkuratt det samme til alle andre, da forsvant den flørten for godt hvertfall HEHE. 

MINE FØRSTE KARAKTERER ..

var ikke så aller verst faktisk .. spesielt på videregående, der gjorde jeg det bra til tider å gjorde meg selv stolt, jeg husker jeg nesten hoppet i taket den aller første gangen jeg fikk en 6 `er på skolen i ENGELSK, mitt favoritt fag !!  men så kom det til ett punkt for meg her i livet hvor jeg ikke klarte meeeer og ga f*en i alt. Idioti. Jeg mistet ikke bare meg selv, men alle de fantastiske menneskene som jeg møtte på hver dag som gjorde dagene mine verdt å være på skolen, jeg savner dere <3

disse jentene er seriøst GULL verdt, loveuall.

Hva synst dere om slike innlegg?

 

 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg