On the road again

Heihei, hvordan har dere det? 🙂 jeg er skikkelig sjokkert idag faktisk, TENK at det er så fint vær og ikke minst så varmt ute i slutten av september, holy. Normalt sett så pleier det å være skikkelig høst vær ute og surt .. men jeg klager så klart ikke!! Dette er jo noe man virkelig kan like på det høyeste, jeg elsker det. Blir nok ikke lenge dette varer, så viktig å nyte det hehe. Eneste som er kjipt er at jeg må tilbringe finværet på en j*vla buss. Jeg er på vei til Bergen for ulike og private grunner, så hvor lenge jeg blir har jeg ingen anelse om, menmen .. må ta dag for dag 😉 Hvertfall så må dere ha en strålende fin søndag, så blogges vi plutselig igjen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg