autumn inspiration

Man kan uten tvil kjenne at høsten er her, den friske luften er virkelig helt fantastisk. Det beste jeg liker med høsten er spesielt luften, så friskt og deilig. Også er det ganske fint å se de vakre fargene på trærne, rett og slett en vakker NATUR vi har her i Norge, er dere ikke enige? Det er jo faktisk helt fantastisk å kjøre bil eller jogge når det er sol og fint ute på høsten, nettopp fordi da får man spesielt med seg dette hihi. Det må dere legge merke til om dere ikke allerede har gjort det 🙂 Mine favoritt årstider er vel egentlig sommeren og høsten, vinteren kan være ganske koselig til tider den også så klart. 

Nå som det er høst, så kan det jo også være ganske kaldt ute .. så hva er vel ikke bedre enn å fyre i peisen og rulle seg inn i ett teppe med en god bok og kakao? Nei shit, nå følte jeg meg litt gammel HAHA hva faen har skjedd med meg ..  Men det er jo faktisk rimelig koselig da? 😀 Trenger ikke lese en bok liksom, kan godt være film for den slags skyld. Jeg har hvertfall satt sammen en ganske så inspirerende kollasj til dere under her, håper dere får inspirasjon i den like mye som meg.


 

6 kommentarer

Siste innlegg