solfylt dag

God kveld, vakre dere <3 Nå er jeg akkuratt komt inn døren, har vært i Bergen sentrum med Sara og Petter, kjempe kjekt at de er her samtidig som jeg er. Så da dro vi på kino og bare gikk å såg rundt, Bergen er jo så ufattelig fint på solfylte dager som idag, liker det. Mitt hjerte av gull <3 Er jo bare 3 uker siden sist jeg var her, er her stort sett hele tiden hehe. På søndag skal jeg blant annet i dåp til mitt kjære, nydelige søskenbarn, det gleder jeg meg til! Men nå skal jeg få meg noe å spise så hoppe til sengs .. Helt usakelig innlegg dette her egentlig, men jeg har hvertfall fått oppdatere dere litt hahaha!! Ønsker dere hvertfall en super fin kveld videre, så blogges vi imorgen!

Utsikten til mormor og morfar er virkelig noe av det fineste jeg har sett!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg