good morning

God morgen, sunshines ♥

Altsååå, helvet … skulle trodd det var 2. verdenskrig ute. Er ikke hver dag man våkner av at det brøler og suser utforbi huset, stakkars gutt som må opp før klokken 06.00 for og klippe plenen :s Vel,   I skrivende øyeblikk så er klokken 07.43 og jeg har allerede vært våken i 2 timer … jeg våknet også blant annet av at jeg var sulten, og det er ikke noe jeg pleier å våkne av for å si det sånn. Noe veldig rart er begynt å skje med matlysten min, og dette føler jeg begynte å skje etter at vi sov på hotell og spiste såå siiiinnsyykt med mat … jeg gjør ikke annet enn å spise hjemme nå, føler jeg. Men det er ett bra tegn, good work camz :pp Hvertfall så begynte jeg å sjekke sosiale medier på mobilen, jeg trodde klokken var rundt 11-12, så ser jeg at den bare er 06.03 .. hahaha herreguuud. Hvor typisk er det ikke å våkne tidelig når man har ferie 🙂 skjer dette med dere også?

Så nå har jeg både fått rukket frokosten, og bloggingen til dere før jeg drar avgårde!! Jeg tar forresten med meg macen på tur, har så mange serier jeg må se på, and then i need the computer ♥ ♥ ♥ Men dere må ha en super fin dag, FÆN, serriøst .. HVA i huleste skjer med været `a? Det er pissregn og 12 grader om ikke mindre .. jeg klikker faktisk. Om sommeren og varmegradene ikke kommer snart så legger jeg meg i hy til den kommer, jeg er ikke interresert i å kle på meg 4 gensere og bukse fordi været er totalt på villspor. Skulle trodd det var vinter ute, HEHEHE, btw, er ikke lenge til. Neida, men la oss be ilag om at sommeren kommer før vi vet ordet av det, den kommer vel i august vel og merke,  S T A N D A R D :))))) Jaja, vi blogges.

 ♥ Hva skal du idag?

 

6 kommentarer

Siste innlegg