Apple drink

Heihei! 🙂 akkuratt nå sitter jeg ute og drikker litt sammen med Marius, og vi koser oss så mye i finværet, dette er virkelig sommer følelse på det høyeste. Jeg blir såå glad jeg 😀 Hvertfall, så blir det en tur ut, jeg klarer ikke å sitte inne når det er så fint ute, da må man liksom bare ut og ha det gøy, eller hvertfall jeg hehe. Forresten, så blandet jeg en F A N T A S T I S K god drikke, og så stolt som jeg var så måtte jeg selvfølgelig dele ut til resten, haha typisk meg, menmen, glad ble de nå hvertfall.

Det jeg brukte er en Sourz Apple, 7-Up, isbiter og lime, og voilà …. Smakte helt himmelsk.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg