this is AMAZING

HEY HO, vakre vesener! 😀 idag er en skikkelig GOD dag, nettopp komt hjem fra trening .. Og idag var det en skikkelig god økt også, selv om det var sinnsykt varmt på treningsstudioet .. Jeg trente blant annet rygg, som er en stund siden sist .. Så jeg har forberedt meg på tidenes gangsperre imorgen hehe. Været er på plass der det skal være, og der skal det jaggu fortsette og være i noen dager nå, såg jeg .. Så det passer meg midt i blinken håhå!! Også holder paps på og grille ute, how AMAZING is that 😀 jeg digger det.

Nå skal jeg hvertfall spise, så hoppe i dusjen og stelle meg .. For iløpet av dagen eller morradagen så kommer det antrekk her på bloggen, så stay tuned 😉 Ha en fantastisk fin dag i solen, og sol dere myyyye, det skal hvertfall jeg. Vi blogges :-*

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg