Matplan/treningsplan

God morgen 🙂 og god helg, til dere.

Idag så sto jeg opp klokken 08.30, så jeg er ganske stolt av meg selv idag som sto opp tidelig for og lage ferdig matplanen og treningsplanen min! Selveste matplanen ble bare helt enkel, men det er hvertfall en begynnelse, tenker jeg da. Så får jeg heller endre på det senere.

Treningsplanen derimot, ble helt ok, jeg søkte meg litt rundt på nettet for ulike øvelser når det kommer til styrketrening, rumpe, mage, rygg, bein osv .. Og der fant jeg en del, og skrev ned etter hva jeg mener jeg kommer til og klare, også tar jeg det derifra med og øke på litt, jeg gleder meg jeg, til og se forandringer ikke minst 🙂 det er det kjekkeste. Så nå er det bare å kjøre på, camz .. U can do this !

" I don't make excuses, I make results" – Aaahh love on this quote ….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg