Slik tar jeg vare på håret mitt

Heihei.

Jeg har fått en del spørsmål i kommentar feltet i det siste om hvordan jeg tar vare på håret mitt og om jeg kan lage ett innlegg om hvordan, og jo, det kan jeg jo selvfølgelig gjøre 🙂 Jeg føler egentlig ikke at jeg gjør så forferdelig mye for og ta vare på håret mitt? Men jeg kan hvertfall forklare dere hvordan jeg tar vare på mitt hår, da.

Vel, en ting som er viktig for og beholde håret sitt, og som ikke gjør det så veldig slitt, er å bruke hår produkter HVER gang man har dusjet, det gjør hvertfall jeg .. jeg bruker alt i fra 1-2-3 hår produkter i håret når jeg har dusjet, og disse produktene fører jeg som oftest i vått hår, og av og til tørt, bare for og få den " gode " duften HEHE :-))) Også prøver jeg å ikke børste håret mitt og rette det sånn aaaalt for mye .. kan bli veldig fort slitt da, og den suger. Før så brukte jeg så og si rette tang hver dag, UTEN varmebeskyttende … hooly, hva jeg tenkte på da, vet jeg ærlig talt ikke. Men fysøren, håret mitt ble virkelig så utrolig slitt og stygt i tuppene .. så da sluttet jeg med en gang. Og etter at jeg startet med og bruke hårprodukter så har faktisk håret mitt blitt mye tjukkere og sterkere, så glad for at jeg begynte med kurene. Er også veldig viktig og bruke varmebeskyttende om man bare skal rette håret sitt, eller om man bare skal krølle det, så HUSK på det !

Her er hvertfall kurene som jeg bruker i håret :

Så det er ikke sånn veldig mye jeg gjør for og ta vare på håret mitt akkuratt hahaha, alt jeg gjør er vel bare å bruke disse kurene, prøve å ikke rette håret FOR mye, klippe tuppene 1-2 ganger i måneden!!!! Bruke tangle teezer istede for børste, tar så utrolig mye på ett hår om man bruker disse andre børstene, det har hvertfall jeg merket i mitt hår, så derfor gikk jeg over til tangle teezer, og den funker som bare det, så den gir jeg en 10'er håhå. Ellers, så er det ikke så veldig mye mer jeg gjør.

4 kommentarer

Siste innlegg