en uke til julaften

Heihei skjønninger ! 

Vel, er det noen som har fått med seg at det KUN er en uke til julaften akkuratt idag? 😮 hvor sykt er ikke det da? Jeg fant ut for noen dager siden at det er jul neste uke, liksom. Så her følger vi med .. Og det verste er at julestemningen er ikke kommet enda, den pleier alltid og komme sånn 2 dager før, så får håpe den gjør det i år også hehe, ogsååå må vi jo få snø også, det hadde vært det beste, eller hva? 😀

Jeg har noen julegaver som jeg ikke er ferdig med enda heller .. ahh, så stress .. skjønner ikke hvorfor jeg skal alltid være så sein ute med akkuratt det der, men så lenge jeg blir ferdig før julaften så er jeg fornøyd haha. Men hvertfall, under her har jeg satt sammen en kollasj i håp om å få bittelitt julestemning, til dere som enda ikke har det heller enda så håper jeg dere får det litt nå♥♥

GOD JUUUUL♥♥♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg