har du lyst til og lage header? den beste blir brukt.

Heisann!♥ Nå merker jeg at jeg er lei av headerene jeg har hatt, og jeg har skikkelig lyst på en ny header! Så det hadde vert utrolig koselig om det er noen av dere som har lyst til og lage en header til meg?? den beste blir altså brukt. Headerene som jeg har hatt før ble kjempefine 🙂 Og til dere som har lyst til og lage en header så kan dere kommentere det i kommentarfeltet, størrelsen på headeren jeg har nå er 375 på høyden, men jeg kunne tenkt meg og ha en som er litt høyere!! og 1009 på bredden, så det er vel passelig. Men som sagt, så hadde det vert fint om dere hadde tatt høyden litt høyere 🙂 Og dere kan legge headeren på e-mailen min som er [email protected], så ser jeg på alle sammen! 🙂 Jeg håper dere har lyst til og lage en. Her kommer bildene dere kan bruke.

desse bildene kan dere bruke.

Har du lyst til og lage en header?

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg