innkjøp!

heisann her kommer det ett innkjøp fra taxfree og det jeg kjøpte i Bulgaria! Håper dere liker innkjøpet 🙂

Britney spears parfyme! 

Fantasy.

SENSAI pudder!


Også er det noe som pudderet skal ligge inni! ( compact case)

GOSH sett! 2 leppestifter, og to neglelakker!

 

 

 

Også en mentos pakketing! godt.. cola

Og en svær kjærlighet med kjærligheter inni! HAHA, vet ikke hvorfor jeg kjøpte den.

Sminkekost sett!

Så kommer innkjøpet jeg kjøpte i Bulgaria :

 

En blå Bjørn Borg genser! Veldig deilig og ha på seg..

knall rosa bikini! 

topp, blå og hvite striper! 

Kjole! 

Sånn ser den ut på! ( glemte og knytte den bak) hehe 😛

armebånd!

 

 

Jeg har ikke tatt alt med! Og det er fordi jeg ikke fant di andre tingene som jeg kjøpte.. ligger vell i kofferten som jeg ikke har pakket ut av enda! 

 

Håper dere likte innkjøpet!

Hva synst du ?

 

7 kommentarer

Siste innlegg