Babyshower

God kveld til dere! Tenkte jeg kunne oppdatere dere litt om hva jeg har gjort i helgen .. På fredag så var vi på besøk hos familien til Iben og på kvelden så bare slappet vi av! På lørdag så var det babyshower for min kjære søster og herlighet så koselig det er 🙂 det er alltid spennende med overraskelser og heldigvis så gikk det i boks hihi .. det var hjemme i Florø vi hadde dette, sammen med familie og venner .. en absolutt vellykka dag! Nå er det ikke mer enn en måned til hun har termin og jeg gleder meg såååå mye til å bli tante igjen.

Nå er det søndag igjen allerede .. jeg skal bare slappe av med serie resten av kvelden og lade opp til en ny uke med jobb, ønsker dere hvert fall en fin kveld videre også blogges vi i morgen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg