tilbake til hverdagen

Hei dere, nå er det en stund siden sist !! Det blir virkelig av og på med blogg her ser jeg .. det er jo allerede gått en uke siden jeg kom hjem fra Mallorca. Jeg har hatt en uke fri og i morgen er det tid for jobb igjen, disse tre ukene har gått vanvittig fort .. hadde ikke vært feil med en uke til med ferie men tilbake må man uansett så da er det like greit og bare sette igang hehe. Så i kveld må jeg legge meg tidligere enn jeg har gjort disse tre ukene, Off. Gleder meg til jeg har komt litt inn i det for da blir det så mye lettere 🙂

Jeg har hvert fall kost meg utrolig mye denne ferien!!! Både hjemme, I Bergen og ikke minst i Mallorca, ser allerede frem til neste tur som absolutt ikke må bli lenge til. Her er forresten noen bilder fra antrekket mitt som var på fredag , ha en fin dag videre!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg