shopping og reiseklar

Heisann, i dag så dro vi ut døren ganske så tidlig .. først en tur på lekeland sammen med søskenbarna mine og niesen min 🙂 kjempe koselig, så dro jeg og Iben videre til kjøpe senteret for å shoppe litt til i morgen for da reiser vi jo faktisk til Mallorca!!!! Gud som tiden flyr .. jeg gruer meg en del til fly turen i og med at jeg ikke er noe ” fan” av å fly hehe. Men det går nok bra, flyet går ikke før 19.00 så har heldigvis litt tid til å forberede meg!

Jeg har faktisk fått shoppet en del når jeg har vært her men nå må jeg spare litt til selveste turen .. finner nok mye der nede også, Off. Jeg oppdaterer dere hvert fall senere i dag eller i morgen 🙂 Ønsker dere en fin kveld videre.

Her er forresten noen bilder fra by turen fra i går .. ble en tur ut på bryggen her i Bergen, gøy.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg