ut å spise og kino

God morgen! Hvordan går det med dere? Tenkte jeg skulle oppdatere dere litt her inne .. i går så var hele familien på shopping også rett etter det så dro vi en liten gjeng til sentrum for å spise også kino, veldig koselig dag. Jeg kjøpte litt nye klær både til syden turen også utenom hehe, fortsatt en del ting jeg mangler så det må jeg få fikset en av dagene 🙂

Planene for dagen vet jeg ikke enda, kommer an på været for akkurat nå så regner det litt .. håper solen kommer frem litt senere. Jeg oppdaterer dere hvert fall utover dagen, så må dere ha en kjempe fin onsdag! Kos dere mye!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg