ikea tur

God morgen, skjønninger♥ I dag er jeg virkelig tidlig oppe .. det er jeg nesten hver gang jeg er hos mormor haha, men så er det også veldig deilig å våkne tidlig og vite at man har ferie og kan gjøre akkurat det man vil. 

I går så ble det dessverre ikke noe tid til å blogge .. når vi kom frem så tok vi oss en tur innom IKEA og der fikk jeg brukt litt penger ja … men heldigvis bare til ting man trenger! Er så typisk meg og kjøpe unødvendige ting også angrer jeg på det etterpå, men nå har jeg heldigvis lært 🙂 Kjøpte litt nye glass, tallerkener, håndklær. pynt, sengeklær osv .. 

Når vi kom frem hit som jeg er nå så bare spiste vi litt og slappet av resten av kvelden og deilig er det. Planene for dagen i dag vet jeg ikke enda, skjer det noe spennende så forteller jeg så klart om det! Litt kjekkere å blogge når man er på tur for da finner man som regel på litt mer enn når man bare er hjemme. Så dere hører mer fra meg senere, ønsker dere hvert fall en kjempe fin søndag også blogges vi!

Processed with VSCO with f2 preset

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg