helg, kjipe penger

Hei! Da var det helg igjen, jeg har jo hatt helg hele uken jeg haha 🙂 litt godt og skal reise på jobb på mandag slik at jeg bare kan bli ferdig med siste jobb uken før jeg kan ta sommerferie .. har SÅ lyst å komme meg vekk nå kjenner jeg. Forresten, jeg klarte selvfølgelig å glemme å ta med eine mellom navnet mitt på flybilletten slik at nå måtte jeg ut med 500 KJIPE penger KUN for og få navnet inn .. hvor sykt er ikke det da? Ufattelig dyrt hvert fall, men men .. vil ikke risikere å miste reisen heller så nå har jeg endelig fått fikset det. Skal ikke alltid være like enkelt det er sikkert og visst hehe. Vel, nå er jeg egentlig på vei ut døren for og reise til Florø en tur .. så blir bare et kort innlegg dette her! Men lover og blogge mer senere eller i morgen, jeg ønsker dere hvert fall en kjempe fin helg også blogges vi snart♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg