snart sommerferie

Heisann, og fortsatt god tirsdag til dere! 🙂 Nå kjenner jeg at jeg har veldig lyst ut å reise eller hvert fall bare komme meg vekk litt, denne uken her så har jeg fri så det er jo godt, da får jeg litt ekstra tid til å rydde å planlegge litt hva jeg skal pakke med meg på tur osv .. Neste uke er jo siste uken min før jeg tar sommerferie og herlighet som jeg gleder meg!!!!! Jeg håper bare at været holder seg fint når vi skal til Bergen som blir den første helgen i ferien min, da reiser vi ned hele familien min. Satser på at det hvert fall ikke regner hehe.

Jeg må hjem til Florø å få hentet koffert og litt forskjellig som jeg må ha med meg på tur, så det tar jeg vel i helgen! Nå gleder jeg meg bare mer og mer til å reise på tur, spesielt til Mallorca sammen med Iben som blir vår aller første tur sammen alene, spennende hihi. Fortell gjerne hva dere skal i sommer? 😀 Nå skal jeg rydde litt også får jeg se hva det blir å finne på i dag, ut må jeg hvert fall siden det er så fint vær. Ønsker dere en kjempe fin dag også blogges vi senere.

6 kommentarer

Siste innlegg