bildedryss fra dagen

God kveld! For ikke så veldig lenge siden så kom jeg akkurat inn døren etter å ha vært en tur i Florø i dag 🙂 Veldig koselig siden søsteren min og niesen min var der .. så da grillet vi og koste oss, været var heller ikke til å klage på så det er jo helt fantastisk. I går så gjorde jeg ikke så veldig mye spennende .. var sammen med familien blant annet også fikk jeg sinnsykt vondt i hodet på kvelden så jeg endte bare opp med å gå å legge meg, ikke noe gøy i det hele tatt. Nå er jeg heldigvis mye bedre så skal slappe godt av resten av kvelden 🙂 

Nå tenkte jeg å vise dere litt bilder fra dagen i dag, jeg må bli flinkere til å ta med meg kameraet når jeg skal ting .. var mye flinkere til det før. Men hvert fall så håper jeg dere har hatt og får en kjempe fin dag videre også blogges vi igjen i morgen♥

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg