Syden tur bestilt

Heihei, nå er det virkelig gått en stund siden sist jeg har både skrevet og blogget til dere! Det er faktisk litt flaut haha .. men grunnen er altså at jeg jobber en del og blir sliten så da bruker jeg kveldene til å slappe ekstra godt av og for å lade opp til en ny dag. Men jeg lover virkelig å skjerpe meg nå i sommer .. Jeg har fri neste uke også har jeg siste uken min uken etter så har jeg endelig sommerferie!♥ da har jeg ferie i 3 uker så da skal jeg slappe godt av og blogge mye for dere. 

Forresten, i går så bestilte jeg og Iben vår aller første ” kjæreste” tur til Syden haha .. vi skal til Mallorca og det gleder jeg meg så sinnsykt mye til. Har alltid hatt lyst til å reise dit men jeg tror det er litt dyrt der? Jaja… en gang må man få lov å unne seg en sånn tur hihi. Vi reiser om ca 3 uker også blir vi kun en uke .. jeg tror det vil bli for lenge med 2 uker også er det jo veldig dyrt. Før vi reiser så skal vi først være i Bergen noen dager sammen med familien min! Så blir godt og få være litt i Bergen også .. det gleder jeg meg veldig til. 

Se så fint!!! Jeg har hørt at strendene i Mallorca er vanvittig fine .. det tror jeg på 🙂 

Hva skal dere i sommer?

 

1 kommentar
    1. Heldig da 😉 !. Nei kanskje en tur til paris men usikker.
      jeg håper du og har Gjerne lyst til og ta en titt på min nye vlog fra i dag. Da blir jeg kjempeglad :). Ha en fin kveld videre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg