hos frisøren + innkjøp

Heihei, hvordan går det? 🙂 Nå er det en stund siden sist jeg har skrevet til dere! Vel, i dag etter jobb så dro jeg faktisk rett innom frisøren .. tok det skikkelig på sparket hehe!! Jeg trengte å få klippet meg litt siden tuppene mine er så slitt også knekker det av .. off det er virkelig det verste. Men nå kjennes håret mitt allerede så utrolig mye bedre ut og jeg elsker det! Mye tykkere og bedre. Det er ikke noe stor forskjell på håret siden jeg bare klippet det nederste så derfor tenker jeg at det ikke er noe vits at jeg tar før og etter bilde siden det ikke kommer til å vises noe særlig uansett. 

Jeg tok også å kjøpte med meg en shampoo og balsam hjem, fra merket SP luxe oil .. både mamma og søsteren min bruker dette produktet og jeg har testet det to ganger og det er fantastisk, både lukt og pleien i det haha .. herlig. Jeg får hvert fall ett sunt og glansfullt hår etter jeg har brukt disse! 

Kjøpte også med meg en børste hjem siden denne sliter mindre på håret.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg