bilder som ikke kom på bloggen

God kveld! Går det bra med dere? 🙂 lenge siden jeg har skrevet til dere nå .. tenkte jeg kunne fortelle dere litt om hva jeg har gjort i helgen! Ikke så veldig interessant men I går så dro hvert fall jeg og Iben hjem til Florø og grillet sammen med familien min siden di reiser til syden i morgen, litt senere på kvelden så satt vi ute i fin været en veldig god stund, deilig! God stemning var det hvert fall 🙂 Siden vi sov over der så dro vi hjem igjen på dagen i dag, ikke så alt for lenge siden vi kom inn døren .. vi har vært å handlet inn mat tidligere i dag og etter det så var vi oppe hos tanteungen min, veldig koselig! Nå slapper jeg bare av, blir vel ikke så alt for lenge før jeg legger meg siden jeg har vært så sykt trøtt i hele dag .. Jeg skal blogge bedre til dere i morgen, her er forresten noen bilder som ikke har blitt postet her på bloggen før …. vakkert!

Var vel ikke noe spesielt med dette bildet annet enn at fjeset mitt ser så alvorlig og trøtt ut hehe ..

Det samme gjelder her også

Hva skjer med hånden min ? :p

Viktig å dra opp buksen sin

……

I farta ..

Her også

Ikke så veeeeldig fornøyd her nei? Eller bare veldig oppgitt over at bildene ikke ble bra haha..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg