17 Mai kjoler

Heihei! 

Nå er det ikke lenge igjen til 17 Mai, allerede neste torsdag faktisk! Jeg tror denne måneden kommer til å suse forbi egentlig .. sånn som alle andre måneder gjør, men spesielt denne siden det er en hellig dag hver uke i Mai. Det er ganske rart å tenke på at det snart er sommer og litt ferie .. jeg føler det ikke er lenge siden jeg hadde bursdag liksom, som er i Januar haha. 

Men nå over til litt fest antrekk, det er lenge siden jeg har tatt meg tid til å se litt rundt på nettet på klær osv .. derfor gjorde jeg det iste på Nelly og jeg fant virkelig utrolig mange fine kjoler som man for eksempel kan bruke til 17 Mai, jeg har vel egentlig aldri giddet og pyntet meg noe særlig på denne dagen men i år tror jeg at jeg vil gjøre det .. det er fullt mulig for at jeg bestiller meg en kjole eller to, hehe vi får se! Hvert fall, jeg har funnet frem noen fine kjoler som jeg likte kjempe godt og alle kjolene er fra Nelly 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg