sunday

Hei! Jeg må bare starte dette innlegget med å si beklager for helt elendig blogging .. jeg har virkelig ingen inspirasjon og det er utrolig kjipt siden jeg skulle ønske jeg hadde noe å komme med. Jeg merker at inspirasjonen blir større når været er bedre haha 🙂 både i går og i dag så har været vært helt fantastisk, blir så glad når det er litt sol ute!

Vel, i går så reiste vi en tur hjem til Florø siden søsteren min og de var der, utrolig koselig. Vi var ikke hjemme før på kvelden så da slappet jeg bare av resten av kvelden! Nå så er vi hjemme hos familien til Iben så denne helgen har gått til bare besøk og det er jo kjempe kjekt 🙂 gøy å finne på noe når det er så fint vær også, så får se hva vi gjør etterpå. Ønsker dere hvert fall en fin søndag videre også blogges vi senere i dag!

Meg og min søster <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg