Innkjøp + helg

Heisann, hvordan går det? Jeg har tatt meg noen dager fri fra bloggen fordi jeg har vært så opptatt med jobb osv .. men nå er jeg tilbake 🙂 skal sette av god tid til bloggen i helgen .. apropos helg, SÅ sinnsykt deilig! Nå er jeg veldig klar for å bare slappe godt av før det kommer en ny uke .. neste uke har vi bare 4 jobb dager siden det er fri tirsdag, det er jo absolutt ikke feil selv om jeg stor koser meg på jobb!

Planene mine for helgen tenker jeg bare å ta litt som det kommer, skal hvert fall en tur å handle senere når Iben er komt hjem .. må kjøpe meg noen blomster for helgen HEHE! Det blir så mye mer koselig da, rart med det. I dag var jeg ferdig klokken 12.30 så jeg har så og si akkurat komt meg hjem, var innom frisøren og kjøpte meg en hår kur som jeg synst er så vanvittig bra .. gleder meg til å bruke den!

Nå skal jeg bare rydde litt og spise meg noe mat .. ønsker dere en fin helg også blogges vi senere i dag 🙂

Denne kan man bruke som både varmebeskyttende, den holder godt på hårfarge om man nettopp har farget det for eksempel, også gir den en utrolig fin glans .. det er det jeg liker best med denne kuren 😀

4 kommentarer

Siste innlegg