det føles godt

God kveld, hvordan går det?♥ ord kan ikke beskrives hvor godt det føles med helg akkurat nå .. det er når man faktisk er i skikkelig jobb man merker hvor deilig det er med helg haha! i dag har det gått i ett så det forklarer bloggingen min, nok en gang haha .. jeg var ikke ferdig på jobb før klokken 16, men var ikke hjemme før rundt halv fem også klokken fem så skulle jeg og Iben en tur ut og fikse noe greier også har egentlig bare klokken gått helt i fra meg, har laget taco og styret på med ting her i leiligheten .. og nå har jeg endelig satt meg skikkelig ned for og skrive til dere 🙂 bedre sent enn aldri. 

Nå er min første uke i barnehage ferdig også håper jeg bare at jeg får flere vakter etterhvert egentlig, men det sa di selv at det ville bli så jeg trenger ikke akkurat å bekymre meg noe særlig for det. Heldigvis har jeg en jobb utenom så jeg ikke blir helt uten jobb frem til noen trenger meg, veldig bra og kunne gjøre det sånn også. Så planen er på mandag og reise på helsetunet og jobbe der om jeg ikke hører noe fra barnehagen! 

Men nok om det, i morgen så reiser vi en tur hjem til min familie i og med at søsteren min og niesen min skal dit også .. så da blir det hjemme laget pizza til middag, ikke feil 😉 Jeg tenker og bare ta lørdagen litt som det kommer, skal møte Sara og Nora i morgen også som jeg ikke har sett på evigheter .. gleder meg virkelig til det♥  

På søndag vet jeg enda ikke hva som skjer, håper været blir bra så jeg kan gå på fjellet eller bare en lang tur .. er ikke så veldig gira på det om det regner mye slik som i dag, så vi får se! Jeg oppdaterer dere hvert fall underveis av helgen min. 

♥ Hva skal du i helgen?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg