uken som gikk

Dette innlegget er fra forrige uke 🙂 

Ukens høydepunkt

At jeg kom meg igjennom min første skikkelige arbeidsuke , når helgen kom DA følte jeg meg virkelig stolt over meg selv haha. Denne uken her tror jeg at jeg er litt mer stoltere av meg selv i og med at jeg faktisk står på i to jobber slik som jeg gjør .. det er veldig rart og uvant å gå fra absolutt ingenting til fulle dager, men jeg synst det er godt også! jeg hadde aldri trodd at jeg skulle kjøre på fullt som det jeg gjør nå, godt og se at jeg faktisk har fått til noe etter lang tid.

Ukens tanke

Jeg har funnet ut at jeg faktisk er veldig glad i mennesker. Det høres kanskje litt rart ut men siden jeg er i en jobb hvor jeg tilbringer mye tid sammen med mennesker hele dagen så stor trives jeg, både med store og små! Jeg føler meg egentlig veldig heldig som får muligheten til å bli kjent med så fantastisk fine mennesker, det gjør meg glad♥ jeg elsker familien min, vennene mine og ikke minst min samboer hihi. 

Ukens nedtur

Uten tvil at jeg stresser meg i hjel om morgenen for og rekke bussen pluss at jeg må stå opp EKSTRA tidlig når jeg skal på jobb kun for og ta bussen … livet uten lappen er ikke gøy azzz!!! Er det noe jeg virkelig skulle ønske jeg hadde så er det uten tvil bil lappen, mitt neste mål som skal gå i oppfyllelse er nemlig dette HEHE. Får holde ut litt til med buss yey♥

Ukens antrekk

Ukens låt

 

8 kommentarer

Siste innlegg