jobb, sol og kamp

Hei dere, tenkte bare å titte innom for oppdatering sånn jeg vet at jeg har gjort det i dag! Blir irritert på meg selv når jeg ikke har fått blogget haha .. men hvert fall, i dag så hadde jeg en kjempe fin dag på jobb! Jeg koser meg masse selv om ting er litt uvant for meg .. men jeg kommer meg inn i det etter hvert 🙂 Merker nå hvor mye mer jeg gleder meg til helg enn det jeg gjorde når jeg ikke jobbet, for da var jo hver dag nesten helg for meg heheh .. så det skal bli deilig og ikke måtte stå opp klokken 07.00.

Vel, i dag så er det jo helt sinnsykt fint vær ute .. til og med to sifra tall på gradene, det er ikke gale det? Deilig! Så nå skal jeg og søsteren til Iben se på han spille fotball kamp om ikke så lenge, blir deilig og komme seg ut i fin været for det må jo virkelig nytes! Håper dere får en fin dag videre også blogges vi snart igjen.

Veldig rart og uvant å ha på seg uniform på jobb men også veldig gøy! Dette var jo en av grunnene til at jeg gledet meg en del haha ..

4 kommentarer

Siste innlegg