uken som gikk – innkjøp, jobb, tips ++

Hei igjen, dere ♥

Ukene går så fort at jeg så vidt rekker å huske hva jeg har gjort på haha, men nå tenkte jeg å oppsummere uken som gikk .. ikke denne uken men påske uken 🙂 Så tar vi denne uken over helgen. Okeyy let´s begin …… 

Ukens opptur

Ukens opptur må definitivt være påske turen til Bergen, og enda bedre at hele familien var samlet .. det tror jeg må være det koseligste jeg vet, helt ærlig!! Jeg føler en stor trygghet når hele familien er på en plass hahaha, men godt er det ♥ enda en opptur er at jeg endelig fikk laget en vlogg på turen, da blir jeg veldig fornøyd.

Ukens nedtur

Omgangssyke absolutt!!!! Fy søren den syken der tror jeg må være den verste .. heldigvis fikk ikke jeg det men lillesøsteren min fikk det, off synst så synd i henne når hun hadde det. Spesielt når vi er på påske tur også må man ligge med det forferdelige greiene der!!! Fysj

Ukens antrekk

Ukens høydepunkt

At jeg får begynne å jobbe allerede neste uke, mest sannsynlig !!!! 😀  ♥ skal på ett litt spennende møte med en barnehage på mandag, i mellom tiden skal jeg jobbe på helsetunet her i Førde og jeg er sååå glad for det. Kanskje jeg får meg en jobb i barnehage etterhvert? Skal hvert fall på dette møtet på mandag også tar jeg det derifra. Jeg er hvert fall veldig glad for at jeg har fått dette til! 

Ukens tips

Denne har jeg jo vist dere ett par ganger, jeg liker den veldig godt. Det jeg liker best ved denne bodylotionen er at den sitter på huden lenge pluss at den gjør huden din deilig og myk, akkurat sånn som jeg liker det! Jeg kunne tenkt meg å testet ut andre typer fra bodyshop også for jeg har sett at di har mye spennende der. Men denne gjør virkelig susen, hehe. 

Ukens cravings

Mango og pops sjokolade kuler HAHA!!! xD

Ukens innkjøp

Jeg fikk ikke kjøpt så veldig mye på lørdagen siden butikkene stengte ganske tidlig, men noen ting kjøpte jeg meg jo 🙂 

 fra gina tricot. 

fra gina tricot. 

fra gina tricot.

fra gina tricot

fra h&m. 

Ukens sang

 

8 kommentarer

Siste innlegg