masse skriving og møte

God morgen, fine dere!♥ I dag sto jeg opp tidlig for og så gjøre meg klar til å reise ned på disse møtene jeg er på hver uke frem til jeg begynner å jobbe, jeg håper ikke det er så veldig lenge til jeg kan starte ..

På dette møtet jeg er på nå så skriver jeg litt søknader og har noen samtaler av og til, jeg har jo som sagt skrevet veldig mange søknader før men ingen som trengte folk hos seg..  så nå skal jeg fortsette å skrive søknader og levere rundt i håp om at jeg får meg en skikkelig jobb! For det jeg skal ut i nå er jo bare praksis så der går jeg frem til jeg har fått meg noe ordentlig med en bedre lønn så klart haha. Jeg er hvert fall uendelig GLAD for at jeg har fått meg en praksis plass i mellom tiden hvor jeg kan tjene meg noen penger, ingenting er jo bedre enn det. 

Etter møtet i dag så skal jeg kanskje en tur til sentrum eller så bare reiser jeg hjem .. får se hva det blir til! Jeg tenker hvert fall å oppdatere dere senere, ha en kjempe fin onsdag så blogges vi senere i dag 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg