gårsdagen

Heihei, hvordan går det med dere? Dette innlegget skulle egentlig bli postet i går men jeg glemte det helt vekk .. jeg kan hvert fall starte med å fortelle dere hva jeg gjorde i går 🙂 Jeg stor koser meg skikkelig her i Bergen, virkelig .. jeg vil ikke hjem igjen haha!! Dagen i går startet med en god lunsj sammen med familien før vi reiste videre til sentrum en tur, alt var jo stengt men vi satt oss inn på Peppes og tok oss en øl hehe .. Når vi kom hjem så bare slappet vi av og hadde en spill kveld, en fin og koselig dag med andre ord. 

Planene for i dag blir å bare være her hjemme også sikkert en tur på gravplassen å pynte litt der♥ skal også teste ut den nye bål panna som mormor har kjøpt seg, så da blir det ut hele gjengen og grille pinnebrød og kose oss! Vi blogges mer senere i dag, jeg ønsker dere hvert fall en kjempe fin påske videre 🙂

Processed with VSCO with f2 preset 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg