Påskeferie i Bergen

God kveld, skjønne dere! Det har dessverre ikke blitt noe særlig med blogging de siste dagene , rett og slett fordi jeg ikke har hatt noe særlig med inspirasjon til innlegg .. jeg håper derfor det kommer seg i løpet av påsken 🙂 noe jeg vil tro det gjør.

I dag tidlig så reiste jeg, Iben og resten av familien min til Bergen .. nå er det gått allerede over to måneder siden sist jeg var i Bergen så dette har jeg gledet meg til lenge! Jeg skal hvert fall kose meg ekstremt mye disse dagene her. Jeg kommer til å blogge underveis så klart, prøver også å få til en vlogg menst jeg er her! Gleder meg til å se hva disse dagene har å by på, det er jo meldt veldig fint vær også så håper det holder seg!

Ønsker dere alle en riktig god påske også må dere kose dere mye, alle sammen. Vi blogges snart igjen <3

6 kommentarer

Siste innlegg